چارلی

افکار پلید سینا امامی emamisina@yahoo.com

چارلی

افکار پلید سینا امامی emamisina@yahoo.com

باز هم تماشاگر...

 

اولین نمایشی که در سالن فرهنگ فرهنگسرای طوبی به اجرا در آمد ٬ نمایش غریبه شام بود . استاندار وقت هرمزگان ضمن تماشای آن اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اجرای نمایش فاخر و ارزشی «غریبه شام» را نشانه وقوع تحول در عرصه فرهنگی و هنری ارزیابی کرد. 

این نمایش با مشارکت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران وحمایت شرکت تاید واتر همراه بود. تبلیغات و بیلبوردهای سطح شهر باعث شد که استقبال خوبی شکل گیرد.  

در گفته ها آمد که مردم از اینکه ارزش ها و باورهای اعتقادیشان با بهره گیری از قالب های جذاب هنری بیان شود، ابراز رضایت می کنند. 

سال بعد در ایام ماه رمضان نمایش ماه غریبستان به کارگردانی کیانوش حاتمی که به موضوعیت دینی می پرداخت به اجرا در آمد . اما نه بیلبوردی در سطح شهر زده شد و نه حمایت کننده ایی وجود داشت . تقریبا در اکثر اجراها سالن خالی بود .   

نظرات 12 + ارسال نظر
تماشاگر شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.javad-b.blogsky.com

چه میگویید جناب چارتی

بنده به قاطعیت اعلام میکنم که سالنهای تئاتر در بندر عباس همیشه پر از تماشاچی بوده و مشکل اصلی ما تماشاگرها این است که مجبوریم دو سه نفری روی یک صندلی نشسته و اجراها را با حاشیه نگاه کنیم

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ http://ccu-cinema.blogsky.com/

http://ccu-cinema.blogsky.com/
کاربران سی سی یو سینما انتخاب می کنند
بهترین هنرمند ۵۰ سال اخیر هرمزگان کیست ؟ چرا؟
حسین احمدی نسب
حسن بنی هاشمی
.
.
.

گربه ایتالیایی شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ

نمایش غریبه شام نویسندش فدایی حسین بود کارگردان گروه یک کسی دیگه بود

ممنون از راهنمایت

فرشته مرگ یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ق.ظ

ای بابا خودم اتام

نهنگ سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

نمی دونستم این عکس رو تو گرفتی!

شرمنده چند وقتیه سرم شلوغه سر کلاس نمی یام
قول می دم تو این هفته بابام انشارو تموم کنه .

نزدیک ترازدوست شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ب.ظ

همیشه دوست داشتم یه میکروفن دستم بدن تاحرف دلم رو بزنم می خوام به همه بچه های تئاتربگم دوستتون دارم

میکروفن نمی خواد . تئاتری ها دوست داشتنو خیلی راحت می فهمن .

نزدیک ترازدوست شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ

می خوام به همه بچه های تئاتر بگم دوستتون دارم بااین که خودم تئاتری نیستم

نزدیک ترازدوست یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ

من برای چارلی شما زیاد نظر نمی زارم چون تا می یام نظر بزارم نوشته اسم خلافکار من دوست ندارم یه خلافکار باشم

به هر حال همه ما تو زندگی تخلفات زیادی انجام می دیم که خودمون هم خبر نداریم .

نزدیک ترازدوست یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ

حرف شما درسته من قبول دارم که درباره ی چارلی اشتباه کردم از این به بعد بیشتر نظر می زارم

هی ... چی بگم

نزدیک ترازدوست دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ

من شنیدم که شماتوی فیلم سرزمین جنوب من هم بازی کردین تازه شنیدم مجری برنامه کوچه هم بوده ایدحالا نکنه می خواین بگین فیلم بامن بازی کرد

آره همه اینا بودم

نزدیک ترازدوست چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

می دونم که این اطلاعات خیلی قدیمیه به دنبال اطلاعات تازه تری درباره ی شما می گردم

مگه مافیاست

نزدیک ترازدوست پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ

بلاخره اگه بخای یکی روخوب خوب بشناسی بایددربارش اطلاعات زیادی روداشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد