چارلی

افکار پلید سینا امامی emamisina@yahoo.com

چارلی

افکار پلید سینا امامی emamisina@yahoo.com

حرفهای اول

کاپوچینو با طعم پاییز

دوشنبه 29 مهر ماه سال 1387
کرم وبلاگ

۱.خوب برای شروع باید تشکر کرد از بردال حسن که این مکان رو طراحی کرد.
۲.من اعصاب معصاب ندارم ولی خیلی چیزا دارم.
۳.دوست دارم بیشتر تو قالب طنز بنویسم و نقاشی هام رو نشونتون بدم.
دوباره۱.من تا سه بیشتر بلد نیستم بشمارم.
۲.خدا رفتگان شما را هم بیامرزه.  


به همین سادگی 

24/10/1386
هنوز

حس خیلی خوبی‌است وقتی که از خواب بیدار می‌شوی بفهمی هنوز هم باران می‌آید...

...............................................

وقتی آسمانت را
به او می دهی و
از خیر باران هم می گذری و
او نمی بارد.
تشنه ماندنت
دیگر شکوهی ندارد.


 
گنجشکک اشی مشی

یکشنبه 5 تیر ماه سال 1384
با صدای بی صدا مثل یه کوه بلندددددددددد مثه یه بغض رهاااااا . .

گنجیشکک اشی مشی ی ی ی ی لبه بوم ما مشین
 بارون میاد خییییییس می شی ی ی ی
  برف می یاد گوله می شی 
 می یوفتی تو حوض نقاشی
   


 دیونه خونه من

شنبه 30 اردیبهشت ماه سال 1385

Hi my madhouse

فقط آدمهای خودخواهند که من اند.

نه ما میشن نه نیم من


لی

20 - آذر ماه - 1387

قطره

وقتی که در آن حلقه که قطره ی کوچکی بر آن است بدمی کم کم حباب کوچکی می شود و بزرگ می شود و بزرگتر می شود و از حلقه جدا می شود و در هوا می چرخد. و می دانی زمانی که با جسمی بر خورد می کند چه می شود.

و شاید بر سر جایش قطره ای به جا بماند.

نظرات 6 + ارسال نظر
بهشب چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

کارت درست سینا ایده باحالییییییییییییی بود

من شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

عادلانه نیست
من وبلاگ اولمو از خرداد 84 می نوشتم

ببخشید اولی رو نداشتم

لی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.leee.blogsky.com/

سلام
منون
جالب بود

من یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ

:)

حسین رزده سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ http://sozlavar.blogfa.com

سلام خوب بود اسمی از وب ما نبردی . ........ به روزم

کیوسک سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://kiyoosk.blogsky.com

جشنواره فیلم کوتاه در بندرعباس !
موفق ؟
بروز شدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد