چارلی

افکار پلید سینا امامی emamisina@yahoo.com

چارلی

افکار پلید سینا امامی emamisina@yahoo.com

جناب آقای حاج یاسین بهرامی انتخاب شما به عنوان نماینده موسسه هنرهای نمایشی استان هرمزگان را تبریک گفته و امیدوارم حضورتان با حمایت و همکاری هنرمندان این رشته همراه باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
گل ابریشم چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ق.ظ

جوابی کوتاه به نامه سرگشاده مجید سرنی زاده به رئیس انتصابی انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان
مجید جان سرنی زاده برادر دلسوز و خوش فکر و شجاع خانواده تئاتر
آقای یاسین بهرامی یک بار امتحانش را در مدیریت انجمن آن هم در یک اشل کوچک تر پس داده . زمانی که شما رئیس انجمن نمایش بندرعباس بودی و برای گذراندن خدمت سربازی از این شهر رفتی عملا و به طور قانونی یاسین بهرامی که نایب رئیس انجمن بود شد رئیس انجمن نمایش و اگر کمی به حافظه مان رجوع کنیم می بینیم که یاسین بهرامی بعد از این که ارشاد با قرار داد بیست میلیونی برای اجرای عمومی نمایشش که هنوز کار هم نکرده بود موافقت نکرد عملا هیچ کاری با انجمن نداشت. و تقریبا دو سال فعالیت انجمن خوابید و این عقب افتادگی باعث تنش های بعدی شد. من گمان می کنم تمامیت خواهی و انحصار طلبی آقای یاسین بهرامی باعث شود باز هم به جایی نرسیم . حتی حالا که قرار است پول های زیادی برای تئاتر خرج شود که اگر همه اینها وعده نباشد.
تازه خود شما شاهد بودید که در انتخابات سر پایی که در پارک جهله برگزار شد یاسین بهرامی در میان این همه هنرمند تئاتر فقط یک رای آورد .پس او نمی تواند نماینده هنرمندان تئاتر باشد.

اشکت پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ http://eshkat.blogsky.com/

منهای دو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد