چارلی

افکار پلید سینا امامی emamisina@yahoo.com

چارلی

افکار پلید سینا امامی emamisina@yahoo.com

برف


هرکی شهر خودشو خیلی دوست داره، ولی باید اعتراف کنم برف خیلی دوست داشتنیه که تو شهر ما هیچوقت نمی باره. اولین برف زمستونی همدان بارید. منتظر سفید پوش شدن اینجام تا اولین آدم برفی دانشجویی خودمو تو این شهر درست کنم. یعنی میشه یه روز تو بندرم آدم برفی درست کرد؟
نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی بالی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com

روزی که برف سرخ ببارد از آسمان

بخت سیاه اهل هنر سبز می شود


بندر برف ببارد

آمین

سمی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام...تو بوشهری هستی مگه؟!نمیدونم شاید از نادونی خودم باشه ولی من تنها جایی که اطلاع دارم برف نمیاد بوشهره!الهیی برف بیاد الهیی آمین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد