چارلی

افکار پلید سینا امامی emamisina@yahoo.com

چارلی

افکار پلید سینا امامی emamisina@yahoo.com

اجرای نمایش ماهک

اجرای نمایش ماهک ، نمایش برگزیده ی دومین جشنواره ملی ضامن آهو - 10 الی 16 اردیبهشت ، تالار شهید آوینی بندرعباس 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست گلم.
به روزم با آثاری از......!خودت بیا حدس بزن.اگه بیای خوشحال میشم.

بهشب جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام لینکت امکه.
امروز چرا نهندی؟

bob5 یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ق.ظ

چقدر خوب آهو هم هستن....

نزدیک ترازدوست چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

راستی من نمایش ماهک رو هم دیدم من بادیدن اون نمایش باشمااشناشدم وقتی بچه های تئاتری رواونجادیدم باخودم می گفتم کاشکی من هم جزءاین بچه هابودم

تو مطمئنی تئاتری نیستسی؟

نزدیک ترازدوست پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

اره مطمئنم من تو عمرم یه بارهم تئاتربازی نکردم ولی برای دیدن بیشترنمایش هامی یام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد